Vad heter låten?!

Nyvaken sitter jag vid datorn och försöker komma på vad en låt heter som jag har haft i huvudet enda sen igår! Och det går inte så bra :( Tänkte gå ner och käka lite frukost och Evi borde väl komma hit snart också. Blir sen att hoppa in i duschen och sen ta sig ner på stan för att träffa Sara. Måste ju hinna ses innan jag åker :) Igår blev det faktikst att träna även fast jag hade lite ont i halsen men idag tror jag faktikst att jag hoppar över det på riktigt. Ska springa lite ärenden på stan igen och ikväll blir det att kolla på United-Arsenal på Pitchers med Evi och Madde :) Tråkigt väder ute bara, det regnar hela tiden.. Och det verkar som att vädret nere på Rhodos just nu heller inte är så bra, enligt ens blogg iallafall men jag hoppas att det inte stämmer :) Kanske måste packa ner ett paraply iallafall? Och igår var Evi på dejt som verkade ha gått riktigt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0