Skandinaviskt party

Nu sitter jag i lobbyn och tar igen mig efter en hel dag i solen. Igår och idag har jag och John traskat runt och sålt biljetter på stranden. Det har gått bra men igår gick det nästan bättre på kvällen för det var inte så mycket ungdomar på Ellie beach, konstigt nog.. Det blev sen utgång igår och kom inte hem fören jättesent, typ 4!! Blev sittandes på ett gatukök (Mr Grill) i ca 2 timmar, skrattade så mycket att jag glömde bort tiden. Dom har jättegoda Gyros där! Klockan halv 5 imorse blev Emelie och jag väckta av en knackning på dörren och då kommer Staffan insmygandes och sen använder dom våran balkong för att ta in massa tjejer på deras rum! Bara för att vi har en sån balkong som man kan smyga sig in på utan att hotellchefen märker något!! :( Har därför inte sovit så mycket inatt utan är suupertrött.. + att jag vaknade av ett kattslagsmål runt 6-7 på morgonen.. Vi jobbade sen nere på stranden och sålde lite biljetter 12-16. Har bränt mig på axlarna så är helt röd :( Nu ska jag snart hoppa in i duschen och senare blir det att äta på ett gott Kycklingställe. Ikväll är det Traffic light party och det kommer bli hur kul som helst, ska bara fixa iordning mig lite sen är det dags att dra till Toxic20:30. Puss o kram på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0