One week in the sun

Nu har det redan gått en vecka sen jag åkte ner till Rhodos. Trivs som fisken i vattnet. Det enda jag saknar är vänner och familj men annars finns det inget att klaga på. Idag jobbade jag med Johannes. Vi fick Ellie beach och 100 P som location på dagen. Det gick väl sådär, fanns inte så mycket ungdomar på stranden. Emelie (rumskompisen) åkte hem idag. Vet inte om det var hemlängtan eller vad det var men hon tog flyget hem runt 15. En tjej som heter Frida (servitris) bor istället hos mig tillfälligt. Hon kom hit idag och det blev krångel med boende. Senare på kvällen jobbade Johannes och jag 20-22 på Gågatan och vid Jasons. Det gick segt i början men sen nappade en skolklass på 16 personer, riktigt skönt att sälja till så många! Det behövdes verkligen också, riktigt bra! Nu sitter jag i lobbyn och tar det lilla lugna. Tänkte gå borta till Toxic om en stund och hälsa på alla andra som kom ner idag. Är några nya bartendrar, servitriser och en DJ. Sen har vi möte klockan 01:00 också, lite segt men måste gå igenom våran location som vi hade på kvällen. Tur att man är lite av en nattuggla :) Imorgon blir det att jobba som vanligt igen i det fina vädret.


Kommentarer
Postat av: Marys Mat & Vintips

Grattis på Födelsedagen Stumpan :) Ja, må hon leva, trallala! Hoppas du får en FAB födelsedag med mamma på besök och allt. Hälsa henne! PUSS o KRAAM

2009-05-20 @ 17:08:01
URL: http://vintips.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej tjejen! Det låter verkligen som att du har det bra där nere, och att du trivs redan! Låter som att du har något bättre väder än här hemma i Sverige iallfall. ;) Hehe. Jag hoppas vi hörs snart, och jag hör av mig imorgon för det är ju visst någon som fyller 20 då. ;) Ha det så bra! Puss o kram!

2009-05-20 @ 21:29:14
Postat av: Agge

Grattis hannis! Hoppas du får en underbar 20-års dag. Sköt om dig. Puss

2009-05-21 @ 02:51:57
Postat av: Anna

Hoppas du har det bra på Rhodos, och GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :)

2009-05-21 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0