Säljteknik

Kvällen igår började med att alla biljettförsäljare träffades på Toxic 21:30. Vi åkte sen upp till Janis (chefen) och pratade och drack lite. Trodde aldrig att det första jag skulle dricka på Rhodos skulle vara en öl!! Kunde ju inte tacka nej direkt heller, så det var bara att tacka och ta emot. Janis verkar vara schyst och en bra chef iallafall. Vi tog sen taxin in till bargatan. Det blev en barrunda med alla biljettförsäljarna, Dino och wiktor och hel del gratisshots. Riktigt roligt och första gången jag drack blåbärsshots, gott gott! Vi gick sen tillbaka till Toxic där det tyvärr inte var så mycket folk men vi hade kul ändå. Blev att dansa hela kvällen lång och sen en tidig kväll för mig som gick hem runt 2. Vaknade sen imorse runt 10. Alla biljettförsäljare träffades sen kl 12 då vi käkade frukost och sen blev det att lära sig lite säljteknik. Eller lite och lite, hela dagen, från klockan 12-18. Man blev ganska seg i huvudet efter allt prat så nu sitter jag i lobbyn och chillar lite. Det blev inte alls att besöka stranden idag utan satt inne på en restaurang några timmar på dagen där det blåste som bara den från ett fönster; så jag satt och huttrade! Imorgon blir det nog inte heller att besöka stranden för vi ska fortsätta med säljtekniken och då imorgon på engelska. Är faktikst lite nervös men det kommer nog gå bra :) Nu ska jag ta och röra lite på mig. Kanske ut på stan och knalla lite innan man ska hem och ta sig en dusch. Imorgon ska jag säga till om belysningen inne på toan som inte funkar, blir tokig! Saknar er där hemma ska ni veta, hoppas ni har det bra och att vädret blir bättre snart. Här är det strålande sol och inte ett moln ;P

Kommentarer
Postat av: ea

Hoppas du har det bra nu gumman!

Sköt om dig.

Kram

2009-05-12 @ 14:32:05
Postat av: Evi

jag tror inte att någon fattar hur mycket jag vill ner NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!! det va jobbigt att prata med dig i telefonen när du precis kommit hem från Toxic och jag låg i sängen och sov för det var MÅndags natttttt jag hatar aaatt vara härrrr utan diggggg vill bara nerrrr nu!!!!!!!!! LLove youuuuu

2009-05-12 @ 14:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0