Rhodos!

Igår var dagen helspäckad. Packade och grejade hela dagen och gummie hjälpte mig. Tvättade även bil som en galning, höll på i 2 timmar och gissa hur mycket den glänser nu? :) Sa hejdå till Madde och Calle också. Kände jobbigt men vi ses snart igen ju, och vem vet, ni kanske kommer ner till Rhodos och hälsar på mig :) Jag sov inte en blund i natt utan vi åkte hemifrån runt 3 på natten. Tyvärr fick Evi inte följa med mig till Arlanda så jag åkte med Mamma och Johan. Checkade in och sen var jag påväg mot Rhodos. Flyget blev försenat så fick sitta på flygplanet ca 40 min innan det kunde lyfta, hur drygt? Men jag passade på att sova istället, fick väl ca 2 timmar sömn iallafall men känner mig som en zombie.. När jag landade var jag lite förvirrad över var jag skulle hämta min resväska och en annan tjej var också det, så vi pratade lite sen visade det sig att hon också skulle jobba på Pacha&Toxic och att vi var rumskompisar, ganska otippat :P Rummet är väl inte sådär super fint men det duger. Duschen är lite knepig och belysningen verkar vara lite urfunktion just nu men annars är det bra. Blev att besöka stranden nån timme också och då fick jag träffa alla från personalen som verkar vara jättesnälla. Vattnet är bara huuur fint som helst fast ganska kallt fortfarande. Spelade lite volleyboll på stranden, hur skönt? :) Åt sen lite inne i stan och sitter nu i lobbyn på hotellet och uppdaterar mig lite. Ska snart ta mig en dusch och senare ikväll blir det att samlas på Toxic 21:30. Kommer bli riktigt kul men kanske borde ta någon timmes sömn innan dess. JAG ÄR PÅ RHODOS!!! :)


Kommentarer
Postat av: Simona

Åh vad härligt!! Njut nu! Jag kommer följa dig här, så du kommer inte undan med uppdatering, hihi!

PUSS / Simpan

2009-05-10 @ 19:19:47
URL: http://simonastaaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0