Tredje dagen i solen

Idag är det tisdag och det är nu min tredje dag på Rhodos. Igår kväll var vi ute på Toxic och det var betydligt mycket mer folk än i söndags! Dansade och sjung för full hals så när jag kom hem kunde jag knappt prata :P Fick även se en sprittsprångande naken kille igår, han var helt galen! Han strippade av sig precis alla kläderna när han dansade runt en strippstång men som tur var blev han utslängd! Var hemma runt 3 inatt och pratade en stund med gumsi i telefonen, saknar dig vännen, snart kommer du ner! Imorse så vaknade jag iallafall runt 11. Alla biljettförsäljare träffades för att träna lite säljteknik igen och vi körde även en gång på engelska vilket gick jättebra!! :) Vi gick sen runt lite i stan för att kolla upp alla locations igen, börjar känna igen mig mer nu. Jag och rumskompisen gick sen och la oss vi poolen för vi skulle få vara lediga fram tills 20:30. Men nej nej, såklart inte, efter 15 minuter i solen så kommer Jocke och hämtar oss, för då skulle vi hjälpa till och städa inne på Pacha. Pacha kommer öppna nån gång nästa vecka, kommer bli riktigt bra för dom har renoverat så det ser riktigt fräscht ut! :) Efter städning gick vi och åt på ett jättegott ställe som jag glömt namnet på, blev iallafall en filet roller, god! Gick sen tillbaka till hotellet och nu sitter jag i lobbyn. Sitter och pratar med gumsi på msn, webcamar lite, saknar ju dig så mycket! :( Har pratat lite snabbt med mamma i telefonen också. Hon kommer ner nästa vecka när jag fyller 20, kommer bli så kul att se dig :) Men senare idag så är det barrundafest på Toxic så jag ska vara där runt 20:30 ikväll. Ska hålla lite i lekarna och så, kommer nog bli riktigt kul! Får uppdatera lite mer imorgon om jag hinner. Imorgon är det iallafall dags att ge sig ut och sälja biljetter, önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0