Stranden hela dagen

Äntligen lördag=Ledig! Jag gick upp vid 11 och gick sen ner till stranden. Låg där några timmar och guud så skönt det var att bara kunna ligga och koppla av. Tog med mig badmadrassen som jag fått av en turist, så låg och flöt på den ett bra tag. Blev en glass på stranden och massvis med vatten. Traskade sen bort till gamla stan för att leta efter ett par gladiatorskor (mina gick sönder andra dagen på Rhodos). Hittade ett par jättefina bruna som jag slog till på, 38 euro, helt okej. Hela veckan har varit ganska tuff, har varit ute ungefär alla dagar och knappt fått nån sömn så känner mig lite smått sliten. Ikväll ska jag ut en sväng för Tess fyllde år igår så vi ska äta tårta och sen är det ca 250 personer som har bokat Toxic så det kommer vara riktigt mycket drag där ikväll, men får se hur länge man orkar vara uppe :) Nu är det dags att börja dra sig igen, ska ut och äta med flickorna snart, blir nog buffé! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0