Slingan vid torget

Först igår så åkte jag till Köping på morgonen. Klippte mig och fixade lite och träffade sen Sara. Det är alltid så roligt att gå och klippa sig hos Eveline för hon kommer alltid ihåg allting man har pratat om tidigare och hur hon har klippt/färgat mitt hår. Riktigt roligt :) Jag och Sara lagade sen lite mat, spansk omelett, riktigt god! Du är så duktig gumman :) Fick sen en jättefin sjal av henne och mumsigt godis från England, thank you my friend! :) Grillade sen hemma hos Pappsen framåt kvällen och fick lite presenter. Blev banan med choklad till efterätt, ni vet som man lägger på grillen, riktigt gott! Tog sen tåget mot Västerås 19:30. Det började regna och åska när jag satt på tåget och ändå lyste solen, ganska mysigt faktikst. Har fått en låt i huvudet med Lemar. Lyssnade på den om och om igen påvägen hem igår :P Calle hämtade upp mig på stationen och vi for iväg och handlade lite och åkte sen hem till honom. Snäll som man är lät man han kolla på Hockey, Finland-Usa då Usa vann med 3-2, eller hur? :) Och imorse skulle han upp sådär tidigt igen stackarn, fast han försov sig lite.. Jag var lite dålig på att väcka honom ;( Jag sov sen inge bra alls resten av morgonen. Jag vaknade av att hans bror klampade runt och letade efter nånting runt 6:30 och sen var det nån som började klippa gräset och höll på i flera timmar! Jag drömde sen en mardröm att det spökade hemma hos Calle och sen nån skum dröm om att Evi skulle komma och hälsa på mig på Rhodos. Tillslut struntade jag i sömnen och traskade hemåt istället. Tänkte tvätta alla kläder jag ska ha med mig till Rhodos. Ska sen ner på stan med Evi och gå in på Arbetsförmedligen och sen fixa lite smågrejer. Blir förmodligen att tvätta bilen också, på egen hand! Fast Evi skulle nog hjälpa till iallafal :) Nu måste jag sätta fart! Ciaaao


Kommentarer
Postat av: Madde

haha du får aldrig sova ut du vännen! Är det inte en gräsklippare som du väcks av så är det några förbaskade fåglar som kvittrar...

2009-05-07 @ 17:09:38
URL: http://maddefredrixon.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, jaaaa dom där jävla fåglarna! Hörde dom imorse igen!! :P

2009-05-08 @ 10:14:46
URL: http://hannaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0