Sista veckan

Igår jobbade jag sista dagen på TB med Evi. Inte hade vi trott att det skulle vara såååå mycket folk, men det var närmare 400 personer inne på en timme!! Herregud, fingrarna bara smattrade på tangenbordet, fick nästan kramp när klockan började närma sig sitt slut! Maddisen kom sen förbi och fick mosa sig in genom TB dörren pga all trängsel. Efter stängning så passade vi på att äta glass och ta lite minnesvärda kort ;P Fick urgulliga presenter av Madde, en liten skyddsängel med ett hjärta på och ett jättefint kollage som man nästan började gråta över för att det var så fint, tack gumman!! :) Vi följde sen Madde hemåt och sa hejdå. Evi och jag gick vidare och satt oss en stund på Donken. Blev sen en promenad hem för vi "missade" bussen. Gick sen hem till mig och fixade med lite bilder och hittade en bra remix på youtube. Började sen planera lite för packningen och tog fram alla bikinisar jag ska ha med mig, tror jag kom upp i 8 st ;D Strax innan 22 gick jag hem till K. Båda var jättetrötta pga sömnbrist från helgen så det blev att ligga och mysa lite vid tvn innan vi somnade :) Stackarn skulle upp vid 4 men jag sov vidare enda till 11, riktigt skönt att äntligen få sova ut! det uppskattades! Nu sitter jag här hemma och har precis ätit frukost. Ska börja göra mig iordning för Evi och jag tänkte dra oss ner på stan och fixa lite. Sista dagen att lämna in deklarationen, så det får inte glömmas bort! Förresten så vaknade jag med halsont igen, hur kul? Tror jag får skippa träningen idag för att vara på den säkra sidan. Och nu är det sista veckan i Sverige också, känns helt sjuk att jag ska åka snart, veckorna har bara flygit förbi! Men snart är det dags att lämna Sverige för Greece över sommaren, men sen kommer jag hem igen, brunare och blondare än aldrig förr ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0