Pigg och vaken

Då var man uppe med tuppen idag då, klockan är nu 10:30 och alla andra ligger och sover. Men jag sitter här i lobbyn och är hur pigg som helst. Jag borde inte vara pigg med tanke på de få timmars sömn jag fick inatt igen. På något vis lyckas man alltid komma hem så himla sent och sen kan jag inte sova ordentligt längre heller. Vaknar hela tiden, kanske beror på värmen? Eller kanske att jag saknar er där hemma lite? Eviii snart kommer du ner!! Och Mamsen kommer faktikst och hälsar på nästa vecka när jag fyller 20, kommer slänga mig runt halsen på dig :) Gårdagens Traffic light fest blev lyckad, tycker jag iallafall och hoppas att Dino (managern) är lika nöjd. Blev mycket folk iallafall och många lekar. En av killarna var med på mandomsprovet och efter nån timme så mådde han verkligen inte bra, tror han fick bäras ut.. Ska snart ta mig en promenad bort till smörgåsstället och köpa mig något att äta. Blir sen hem och duscha och byta om innan vi åker iväg till Faliraki med hela personalen. Har hört att det ska vara riktigt fint där, mycket finare stränder än här i Rhodos Stad. Dom är ju så steniga här, lite synd när man traskar runt på stränderna hela dagarna, inte så skönt för fötterna. Men man måste ändå ha skor på sig för sanden är så hiiimla varm! Det ser lite smått disigt ut här idag men hoppas att det blir bättre framåt dagen. Nu är det dags för frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0