Grattis grattis!

Nu har jag varit dålig med uppdateringen men har inte haft så mycket tid till att sitta vid datorn. Har jobbat hela dagarna och varit ute på nätterna så dom få timmarna man är ledig har man mest vilat. I onsdags kväll kom Mamma och Johan hit. Jag fyllde år (20!!) igår så då var vi ute och käkade. Hittade en jättemysig restaurang nere vid vattnet. Men först i onsdags, på 12slaget så firades jag av personalen på Toxic. Dom sjöng för mig sen blev det en hel del shots, hade riktigt kul iallafall även om det blev för många minnesluckor. Fick även en massa rosor av personalen och även turister, tackar tackar :) Jag fick sen frukost på sängen av Kim och Jocke, köttbullsmacka med rödbetssallad, urgulligt! Senare när vi hade "morgonmöte" fick jag även en tårta av Dino. Men den bästa presenten var ett "presentkort" på vattenlandet som vi ska åka till imorgon. Det var av den söta barpersonalen :) Jag har jobbat lite själv ibland också, det har gått finfint, sålde ganska bra igår kväll. Vädret har varit dåligt nu dom senaste dagarna men tydligen ska det bli riktigt fint tills imorgon. Skulle ju inte vara fel på min lediga dag. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen börja göra iordning mig. Det är öppningsfest på Pacha idag så ikväll blir det party! Puss o kram på er


Kommentarer
Postat av: Evi

säger bara en sak 23 dagar kvaaaaaaaaaaaaaaaar

2009-05-22 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0