Båtutflykt till Lindos

Igår var det min lediga dag och den spenderades på Lindos med Mamma och Johan. Blev en VÄLDIGT sen natt så var jättetrött när jag skulle gå upp vid 10. Vi tog sen bussen till Lindos som tog ca 1 timme. Skönt, för då kunde jag sova på bussen. Väl framme knallade vi ner för världens jobbigastet backe. Solade och badade och tog sen båten tillbaka till Rhodos stad. Efter ungefär halva vägen stannade vi till för att bada så alla hoppade i från båten, huur skönt som helst! Det blev sen lite käk när vi kom i land och senare framåt kvällen gick jag förbi Emelie. Tog sen en promenad ner till bargatan för hon skulle jobba. Jag blev kvar några timmar med ett glad juice i handen. Kände att jag behövde en lugn kväll så jag gick hem strax efter 12. Idag jobbade jag igen fast det gick inte lika bra, planen var försenade så det var inte så mycket turister på stranden. Jag och Kim jobbar sen två timmar ikväll och jag tror att det kommer gå bättre då. Bara att hålla tummarna. Ska snart ta mig en dusch och börja fixa innan det är dags att gå ut och sälja lite biljetter. Ciao på er

Kommentarer
Postat av: Simona

Vad bra du verkar ha det där nere =)

2009-05-24 @ 19:39:55
URL: http://simonastaaff.blogg.se/
Postat av: Elin

Tjoho! Hamnade här efter en googlesökning.. är lite sugen på att jobba som biljettförsäljare nästa sommar. men undrar lite hur det går till. är det lätt att sälja? hur mkt tjänar du??

har ingen blogg att länka till, så om du pallar svara så kikar jag in här snart igen :)

2009-05-25 @ 15:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0