8 Maj

Gårdagen spenderades nere på stan med Evi. Jag skrev in mig på Arbetsförmedlingen, klackade om skor, käkade på Mongoliska och köpte några sista minuten saker. Blev även lurad av en telefonförsäljare! :P Vi tog sen en promenad hem till Evi då vi satt igång och slingade hennes hår. Hon var ju så envis om att hon skulle ha en såndär hetta på huvudet så det tog väl ca 2 timmar att få ut allt hår :P Färgade sen håret som blev lite utöver vad hon hade tänkt sig, men du vänjer dig gumman :) Eftersom det tog nästan hela eftermiddagen så hann vi inte tvätta nån bil. Vi bokade istället en soltid och gick ner på stan för att besöka solarieöarna. Skönt var det, men varmt som inne i helvete! Jag gled runt i solariumet för jag var helt insmord i body butter för Evi gav mig massage eftersom jag var så snäll och hjälpte henne att färga håret :) Senare framåt kvällen gick jag hem till K. Myste lite innan det var dags att sova. Han gick sen upp tidigt som vanligt och jag låg kvar och sov till 9:30. En överraskning väntar på dig när du kommer hem sen :) Jag sitter nu här hemma och tänkte äta lite frukost. Jag ska sen ner på stan med Mamsi och handla det aldrig sista inför resan och sen blir det nog en lunch med Mams också. Ska försöka få tag på Tessan också och säga hejdå. Och idag fyller Jonas år, grattis bror min på 23 års dagen, miss you like crazy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0