Workout och nyttig mat

Nu har jag varit väldigt dålig med min uppdatering igen. Det blir sällan man sitter så länge vid datorn. Men det har inte hänt så värst mycket sen sist. Jag brottas fortfarande med min "ögoninflammation" men har iallafall blivit av med febern och huvudvärken som jag hade förra veckan. Jag har fått byta rum till ett lite mindre rum på samma hotell så nu bor jag och Jessica istället i nr 14. Ett ganska mysigt rum ändå men det tog sin lilla tid att få det tillfixat och klart för inflyttning så blev roomie med Hampus och Joel en natt. Försäljningen går bra men jag blir så otaggad när jag hör att det är jättemånga i personalen som ska åka hem till Sverige. Jag tycker bara att det är så tråkigt och det är många som står mig nära som planerar på att åka hem. Det påverkar en väldigt mycket men jag ska försöka att vara stark för jag vill inte åka hem, inte än iallafall. Jag trivs så bra här i värmen, på stranden och med alla härliga turister. Det är mycket svenskar och norrmän här nere nu så jag behöver knappt prata engelska. Jag älskar det norska språket, så himla underbart! Ikväll jobbar jag och jessica 21-23. Imorgon blir det nog en väldigt lyckad spritfest med ca 350 personer, hur kul som helst och sen på lördag ska vi ligga på stranden och bara slappa. Funderar på att steka i lite olja på lördag men får se om man orkar med det. Och imorse stack Nadja och jag iväg till gymmet för första gången. Det gick riktigt bra så imorgon blir det nog att vakna upp med träningsvärk :) Riktigt duktiga som orkade upp imorse runt halv 10 med tanke på den lilla sömnen man fick inatt. Bra gjort girls! Och fler dagar i veckan ska det bli. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det att jobba två timmar på kvällen.



Ha det så bra i Sverige och hoppas att vädret håller i sig
för här nere är det ca 35 grader i skuggan ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt med uppdatering! Duktig du är då som besöker gymmet, visste väl att du inte kunde låta bli :P i höst då jäklar ska vi träna du o jag! puss på dig

2009-06-25 @ 18:43:47
URL: http://maddefredrixon.blogg.se/
Postat av: sandra

det låter så himla härligt allt det där med ditt jobb. Jag var nere hos er nu för några veckor sedan och jag tror nog att det blir ett sådant jobb för mig med. Men precis som du skriver är det ju inte roligt när hälften av personalen åker hem :/ men nu är det väl mitt i säsongen, dem åker väl inte hem förens i slutet av augusti början av september, så var det i alla fall där jag jobbade förra året :) Ha det nu riktigt fortsatt kul och tänk på alla som är äckligt avunsjuka på att du får vara på rhodos med 35 grader i skuggan ;)

2009-06-25 @ 20:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0