Uppdatering 9 juni

Nu har det varit riktigt dåligt med uppdatering igen. Har inte haft så mycket tid till att sitta vid datorn men kan berätta lite om dom senaste dagarna. För det första, så åkte vi på utflykt på vår lediga dag i lördags. Vi råkade försova oss några timmar men kom iväg till slut ändå. Det blev jag, John, Hampus och Joel som stack iväg på några moppar. Vi åkte först till Faliraki där vi träffade på Emelie, Tess och Felicia. Blev lite bad och slappande på stranden. Jag och Joel åkte bananbåten och fick simma in i en jätteläskig grotta! Snacka om att man fick panik när man var där inne! Vi åkte sen runt och kollade på lite olika stränden, hur fint som helst! Blev sen ett antal dopp då man for av i alla vågor! Jag och Joel åkte på en liten upptäcksfärd innan vi alla for iväg mot Lindos. Jag och Hampus hade riktigt tur när bensinen precis tog slut så rullade upp till en bensinmack, bra där! Stannade sen till på Lindos då vi käkade och åkte sen hem igen. Hampus moppe totaldog mitt ute på en landsväg så vi fick vänta på att firman för moppen skulle komma och hämta den. Lite otur där dock! Jag och Joel körde istället tillbaka mot Rhodos stad igen, jag körde halvavägen tills jag blev stucken av nå djur som gjorde att hela min arm blev helt bortdomnad, men det är bra nu iallafall. Väl hemma blev det att ta en snabb dusch och ta på sig Sverigetröjan för att kolla på Sverige-Danmark. Helt otroligt vad dom spelade dåligt, var så himla besviken. 1-0 till Danmark, det är ju inte sant! Det blev sen utgång för att dränka sina sorger. Blev en riktigt rolig kväll, händelserik! I söndags och igår har jag bara jobbat. Tog det lugnt i söndags men var förbi på klubbarna en sväng ändå. Jag och Jessica hjälpte sen en kille hem som var sååå packad! haha, vad roligt det var att se! Igår blev det utgång iallafall, riktigt roligt även om det kanske blev liite förmycket drinkar, men jag hade kul :) Morgonen var dock inte lika kul, var såå himla trött och ikväll är det dags för barrunda, hur taggad är man till den då? Inte så värst än kanske men jag kommer bli för den kommer bli riktigt bra! Nu är det dags att hoppa in i duschen igen, börjar jobba 20:30.



Kommentarer
Postat av: Linda eklund

Hej vännen!

Guud så fin klänning du har vart har du köpt den?

ser ut som om du lever livet!!=)

Puss!

2009-06-09 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0