Sol och bad

Igår började dagen med att sälja biljetter 12-16. Jag och Emelie gick sen till New taste och åt Chicken souvlaki, såå himla gott! Ett bra ställe också. Mötte sen upp Jessica för att gå iväg och trycka några nya tröjor inför kvällen. Igår blev det texten "Jag är en jävel på kärlek, Jag är en jävel på att kyssa pojkarna", bra text ;P Det var sen dags för spritfesten som började klockan 21. Vi sålde över 200 biljetter vilket var hur kul som helst för det var mycket glada turister där igår. Hade en superrolig kväll men dock med ett antal minnesluckor, INTE BRA! Ska bättra mig på den fronten :) Imorse gick vi upp strax efter 10. Mötte upp Emelie på Kringlans för att äta frukost och gick sen iväg för att hyra moppar. Vi styrde då bort mot Faliraki och hittade en jäättefin och mysig strand som vi la oss vid. Blev en hel del sol och bad. Det var så himla varmt där så det blev ett antal dopp. Hampus kom förbi en sväng och badade lite. Han och Emelie stack sen iväg på äventyr medans Jessica och jag låg kvar och stekte, helt rätt! Vi åkte sen hemåt framåt halv 4. Blev att handla med en glass och en stor flaska med vatten till hotellrummet. Skönt för killarna, dom får flytta in i en lägenhet idag! Hoppas att vi också får göra det snart så vi slipper det här hotellet.. Nu ska jag gå och duscha bort allt saltvatten. Kanske skulle gå hem till Emelie lite senare, blir nog hemmalagad mat idag, gud så gott! Och imorgon kommer äntligen Evi ner, åååh vad jag längtar!! Snart är du här :) Grattis till studenten alla där hemma i Sverige, hoppas ni hade en toppen dag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0