Hejdå..

Idag är det söndag och det har inte alls gått bra att sälja idag. Vet inte om det är för att 4 personer som jag tycker jättemycket om ska åka hem idag :( Jag vill inte det.. Kommer sakna er så mycket men vi ses snart igen, i Sverige i september!! :) Igår var jag ledig så då gick jag, Jessica och Emma ner till stranden och solade hela dagen. Riiiktigt varmt och skönt, förutom att det blåste ganska mycket så det var svårt att äta när håret flög huller om buller hela tiden! Men skönt med en slapp dag på stranden. Framåt kvällen blev det förfest på Jessica och min balkong. Blev "ölspelet" innan utgång. Utgången spårade ur lite väl när bartendrarna shotade med mig hela tiden. Mådde inte så bra när jag vaknade imorse. Nu ska Jessica min lilla gumsimumspums låna datorn och sen ska vi säga hejdå. Hon åker hem om några timmar :(

Puss o kram på er mina älsklingar,
Hälsa Sverige så ses vi snart igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0