Kom igen nu

Idag är det torsdag som ska vara bland dom bästa säljdagarna i veckan, och det gick väl sådär. Det har gått lite halvsegt dom senaste dagarna. Tur att man har lärt sig att spara lite. Var ganska dålig på det innan men ska jobba mer på det. Jag längtar så tills lördag då jag är ledig, känner att jag måste vila upp mig eller nått, känner mig inte alls på topp. Eller så är det för att jag saknar mina sötnosar som åkte hem. Känns väldigt ensamt i hotellrummet nu men har försökt spridit ut mig så mycket det bara går i rummet. Sen har Nadja och Emma sovit över sen Jessica åkte hem så jag har inte behövt sova ensam. Igår kväll hade jag och Nadja kvällslocation på alla hotell, det gick väl inte så jättebra med tanke på att alla som förfestade var jättefulla. Svårt att sälja till folk som är fulla. Nadja mådde inte heller så bra så det blev en tidig natt för oss. Först redovisning kl 1 och sen gick Emma och jag hem för att spela lite kort i hotellrummet. Andrés kom sen över och ville vara med och spela Finns i sjön. Och gissa vem som vann ;D Emma fick sen sova över eftersom Jocke har skrämt upp mig att det spökar på Hotell Helena! Drömde jättekonstiga drömmar inatt också så har vaknat ganska många gånger. Vaknade av att jag pratade i sömnen också! Förresten så har hittat en jättebra smink/parfym butik som jag ska besöka sen när jag har lite mer pengar. Fick köpa mig en mascara från max factor här om dagen eftersom jag har haft ögoninflammation. Ikväll har jag och Emanuel kvällslocation vid Macken, riktigt irriterad för att det stormar nästan där idag, det blåser iallafall riktigt mycket! Ska nog kolla runt på några av hotellen som ligger där, vet några som kanske vill ha biljetter till Ladies night imorgon kväll. Det kommer nog bli en riktigt bra fest! Vädret är iallafall riktigt bra här på Rhodos, förutom att det blåser väldigt mycket idag. Förresten så köpte jag mig ett par jättesnygga jeansshorts och en t-shirt här nere. Hittade kläderna på Zara, riktigt nice :) Nu är det dags för en tupplur innan jag ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0