Sommarkänslorna är tillbaka

Min dag började bra idag. Jag vaknade först vid halv 11. Det blev en frukost på 2 mackor, ena en kant eftersom Jeppe hade ätit upp allt annat bröd. Men med lite falukorv på så blev det riktigt gott! Jag fick sen ett samtal på dagen om att komma på intervju imorgon som säljare på företaget Selecta Alarm, tror jag namnet var iallafall. Så imorgon kl 14 blir det intervju, bara att hålla tummarna för nu orkar jag inte sitta hemma längre. Blir lite långtråkigt i längden men efter en sommar på Rhodos har det varit skönt med lite ledighet. Hoppas iallafall att jag får nå jobb snart, skickade iväg mitt cv till massor av olika ställen igår så nu är det bara vänta på svar. Jag stack sen iväg till gymmet och mötte upp Madde. Eftersom gymmet har sommartider och stänger 17 på onsdagar så tränade vi vid 15 istället. Ett riktigt bra mördarpass idag! Det blev en promenad fram och tillbaka från gymmet och sedan en måltid med manngrynsgröt och macka. Det har varit jättefint väder idag så satt ute lite i trädgården, läste en tidning och målade naglarna. Äntligen lite sommarkänsla och inte bara en massa regn. Jag hoppas också på att åka till Stockholm i helgen, skulle vara skönt att stanna hela nästa vecka också men det beror ju på om jag får nå jobb eller inte. Men i varje fall, glöm inte bort att hålla tummarna imorgon kl 14.

Grattis till Pacha & Toxic som hade ÖVER 500 PERS igår!! Riiiktigt bra jobbat! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till på intervjun! Hoppas vi ses snart. Hör jättegärna av dig. <3 /Anna L

2009-08-05 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0