Reisan!

Just nu sitter jag och försöker spela poker.
Agge sprang iväg på toa och jag ska nu försöka hålla kolla på två
bord samtidigt + att jag ska försöka satsa på dom rätta händer, inte helt enkelt!
Tidigare idag besökte jag gymmet och åkte sen till Köping för att träffa Reisan :)
Vi gick hem till henne och bakade lite äppelpaj,
kikade på tv och gjorde sen iordning kvällsmat.
Ruskigt god äppelpaj måste jag säga, och vi åt MASSOR :D
Reisan gjorde väl det mesta eftersom hon är mästarkocken, men jag hjälpte till lite också :)
Jättekul att träffa dig iallafall sötnosen.
Åkte sen hem till Agge på kvällen, vi har kollat lite på Idol,
Vem kan slå Filip&Fredrik och även klämt in lite fotboll däremellan :)
Snart är det nog läggdags!



Sötnosen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0