Stockholm med gullungarna

Nu sitter jag här vid datorn och har precis betalat lite räkningar.
Suck.. det är ju så tråkigt men det måste ju göras.. Inge kul att få en påminnelse!
Tidigare idag så var jag på stan med mamsen en sväng.
Vi gick och kollade på lite julklappar och jag har faktikst redan köpt en julklapp :)
Senare blev det ett besök på gymmet. Vilken tur att man träffade på Camilla för
då fick man lite sällskap när det var dags att träna magen :)
Efter träningen blev det en snabbdusch och in i bastun några minuter för att sen åka ner på stan och möta upp Evi.
Vi gick på bio, kommer tyvärr inte ihåg vad filmen hette men den var helt okej,
liiite skum bara, eller hur Evi? :P
Vi tog sen en liten promenad för att prata av oss och åkte sen hem.
Nu ska jag ta tag i tvätten och föna håret.
Sen är det läggdags för imorgon ska jag upp strax efter 7!
Men det är det värt, för imorgon åker Madde, Evi och Jag till Stockholm!
Weii, vad kul vi ska ha! :)

Kyss & Godnatt på dig Ea min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0