Julkänsla i Stockholm

Ååh, idag har jag haft en sån underbart rolig dag i Stockholm
med mina favvoflickor Evi och Madde! :)
Blev en hel del shopping, b la: Jeans, tröjor, örhängen, en väska och en julklapp.
Köpte även en liten present till mamsen, tyckte hon var värd det :)
Riktigt mysigt och kul att bara vara i Stockholm med er sötnosar.
Dom hade även börjat julpynta lite, vid NK speciellt, det var såå fint!
Vi tog sen en fika med Christian på eftermiddagen eftersom vi
ändå var i Stockholm och Evi så gärna ville träffa honom.
Hade hur kul som helst, det måste vi göra om snart igen :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det var en jättemysig dag vännen :) Får ses snart igen! Jag älskar att träffa er tjejer jag blir alltid så glad då <3

2008-11-27 @ 21:51:30
Postat av: Evi

Ja underbar dag var det, nasse var grymmast <3 :)

2008-11-28 @ 09:57:10
URL: http://evdoxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0