Jennie och Lenne :)

Nu sitter jag här framför datorn och målar naglarna.
Tidigare var jag förbi gymmet. Blev ett ganska lugnt pass
för jag var skapligt trött i kroppen idag.
Så efter träningen blev det en stund i bastun för att koppla av.
Plockade sen upp mamma på vägen hem och vi åkte iväg för att käka.
Pratade då med Jeppe i telefonen och han verkade ha det såå bra i värmen.
Det var kul att prata med dig brorsan :)
På söndag ska han iväg på vrakdykning! Hur coolt verkar inte det ?!
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar
och sen ska jag börja fixa mig lite inför kvällen :)
Det ska bli like the good old times med girlsen idag!
Bara att passa på att träffas när Jennie äntligen kommer hem!
Nu ska jag inte lata mig här längre utan börja fixa.
Hittade förresten en gammal smygbild
som Jennie tog på mig för jätte lääänge sen,
lite kul att se hur man ser ut i mörkare hår :)
Kanske blir att färga det lite mörkare när jag ska till frissan snart ? Why not?..




Ses snart :D

Kommentarer
Postat av: jennie hoe :)

Fan vad jag är snygg :O Ha-Ha, Det kommer bli så jävla kuuuuuul, just like old times ;D smek <3

2008-11-21 @ 21:46:41
Postat av: Lenne

Fy fan vilken kväll :D super kul !! mindre kul imorse :P men de MÅSTE vi göra om! Ömmmaaaa kyssar<3

2008-11-22 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0